Chirre

Död. Vaknade vid sex och har jobbat hela dagen. Men mellan 5 och 7 hade Kaylin softballmatch så jag passade på att njuta av tystnaden. Sen mötte jag upp dom igen och käkade asiatiskt. Min portion Pad Thai var gigantisk, jag åt inte ens halva! Jag liksom! Förstår ni hur stor den var då, galet. Vad mer? Inte mycket. Glömde helt bort Andreas när vi skypade förut. Efter några minuter bara "oj, HEJ? är du kvar?" hahaha rätt kul faktiskt.  Hm, så, inget mer jag hade att säga tror jag. Ser fram emot imorgon: lördag, helg, ledig, elin.

Åt dom godaste chipsen sen jag kom hit ikväll förresten. (intressant va!)
Dom var nästan i klass med Estrellas Sourcream & onion. Nästan.


Lays var märket kanske jag borde tillägga, om någon ovettig människa bryr sig :)

Kommentarer!
Postat av: Andreas

Fuckk offf

2010-03-27 @ 10:19:10
Postat av: Emilia

Förlåt :)

2010-03-27 @ 14:15:31
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0