En röd liten stuga för två

Halvdag för barnen idag, gick snabbt som tusan ändå. Vi rensade strumpor och japp, dom där små trollen som äter upp den ena strumpan i paret finns i USA också. Ikväll stannade jag hemma, fastnade framför en cheesy film med Allyson. Nu visar dom Föräldrafällan på abc, åh brukade kunna den utantill. Kärlek.

På tal om annat, Elvis skickar alltid "dagens låt". Igår var det lite ballt för det var en jättegammal låt och jag hade precis hört den i skoaffären. Hur som helst, dagens måste jag lägga upp här. Får mig att tänka på pappa som sitter i lilla Bjursnäs med älsklingsvovven. Eller ja, nu ligger han väl mer.. AH ni fattar.

Sven Ingvars - Vid din sida
.




Haha fan, det ska vara jag att blogga om en dansbandslåt alltså.
Men här skäms vi inte.

Kommentarer!
Postat av: jwilner

sv; jag ska testa de nästa gång då:D haha

2010-03-26 @ 08:17:10
URL: http://jwilner.devote.se
Postat av: Nathalie

Ja det börjar arta sig här nu, har varit väldans varmt idag :D

2010-03-26 @ 22:55:35
URL: http://nathalieselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0