As long as I got eyes, I'll have a sight for you

Usch, är lite trött på den här bloggen alltså. Har aldrig tid att skriva eller är jag för trött och då blir det inge bra. I söndags träffade jag i alla fall en saknad tjej som börjar på E och slutar på LIN! Vi åkte till Northlake mall och kassen fylldes till bredden på American Eagle.. Sen film, mysig dag trots grå himmel och regn.

Igår hade det tydligen gått två veckor igen och städfirman kom på besök, ja ni kan det där vid det här laget. Kände som vanligt att jag ville hålla mig undan så jag körde till "trailsen" vid colleget och powerwalkade i en och en halv timme. Spratt dock till i benen så sprang dom sista kilometerna. Inspirerad av min norrländska vän kanske.. På kvällen träffade jag två andra tjejer jag också saknat, Nathalie och Ana. Mycket att ta igen där med ju. Finfint väder idag, så om man skulle dra sig uuuut. Pumpa med P90X först. Yay


Förresten tog Allyson bort sin tandställning igår. Lyckligare tjej fick man leta efter!

Kommentarer!
Postat av: lillan

jag har inte tröttnat på denna bloggen. du skulle bara våga sluta skriva här..

vi här hemma vi vill läsa om hur du har de!

det är underbart att läsa om sånt som händer hos dig, de man inte frågar om lixom.. som de där med tandställningen, förstår ju hur glad hon måste vara :)

sånt där är kul och läsa. så emilia, sluta inte skriva!

de är även skönt att höra att du har de bra :)

puss på dig gullunge!<3

2010-03-23 @ 19:35:04
Postat av: Anonym

Kanon bra ju Emilia jag läser juh :) Det blir ett bra minne, keep up the good work, du vet det lönar sig i framtiden :)

2010-03-23 @ 21:53:41
Postat av: Anonym

// Emil K " den anonyma" över :P

2010-03-23 @ 21:54:33
Postat av: Jenny

Aldrig att du får sluta skriva här. Det är en otroligt bra tröst för oss här hemma. Härligt att läsa om hur du har det. Mycket kärlek från din mammi :-)

2010-03-23 @ 22:26:40
Postat av: Emilia

Åh vad söta ni ääär :) ska göra mitt bästa helt klart



och lilla matilda, jag saknar dig såå! lova mig en såndär supermysig tjejkväll i ljungbyholm när jag kommer hem då (a) längtar redan, wihi



2010-03-24 @ 03:16:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: lillan

emilia, jag lovar dig en supermysig tjejkväll i ljungbyholm när du kommer hem. massvis med marängswiss och godis ;)



saknar dig också stumpan, keep on the good work:)

puss<3

2010-03-24 @ 15:25:50
Postat av: Emilia

taaaack <3

2010-03-24 @ 16:25:37
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0