Home Sweet Home

Känns faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra att vara tillbaks igen. Bästa idag var ändå på flygplatsen. Världens längsta kö till säkerhetskontrollerna och vi började sucka och stöna. Dvs. alla utom Mick som drar fram ett kort och vips så får vi gå före allihop. AWESOME säger vi och tackar och bugar.

Har jobbat lite ikväll och vi har bland annat dansat till snövit och spelat in musik. Ibland är dom helt underbara dom där små. Ja, ibland vill jag bara stanna här föralltid.. Blev även en kär återträff med min kamerasladd så här kommer en bildbomb från min superbraiga vecka i Breckenridge, Colorado.

"utsikten" från mitt fönster och lille sängen

på väg till the town

sött

redo för backen och BAM bildbevis till er som inte riiktigt trodde på mig
men seriöst, skidor kommer aldrig bli min sport.. haha :/

grandma, b.j, jack
allyson, grandpa, katie
caroline, kaylin

mini olympics, wohoh

Äsch, orkar inte lägga upp alla bilder.
Fick bli en liten bomb. En tigersmällare.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0