On Holiday

"Sov ut imorgon Emilia" var dom sista ord jag hörde innan jag la huvudet på kudden. När vaknar jag? Klockan 2! Lyckas tillslut somna om och nästa gång jag vaknar är den 5. Då var Allyson vaken hon med och också aspigg. Sov till och från men klev upp vid 7. SÅ var det med den sovmorgonen. Lekte sen med lilla Caroline, hon är fyra och jag förstår inte riktigt vad hon säger, men det går så bra ändå. Var ute och gick en runda i all snö med innan barnen kom hem. Ikväll har vi sett Mamma Mia och jag vet inte vad det är med den filmen men jag blir alltid så glad när jag ser den. Och så var jag ju bara tvungen att påpeka allt som hade med sverige att göra. Dom hade rätt bra koll på det ändå, imponerad.

Jag måste säga att jag gillar det här, alla är så söta. Morföräldrarna är jag helt förälskad i och kusinerna är jätteroliga. Riktig mat lagas varje dag och stämningen är liksom så avslappnad. Trots att jag "jobbar" från lunch till läggdags känns det inte så. Semester är ordet and I like it.

Förresten har jag glömt min kamerasladd hemma, haha kass. Men tack vare min vän google kan jag ändå visa hur det ser ut från vägen. Fint ju.



Kommentarer!
Postat av: Emil K

Haha kostar lite :P

2010-03-15 @ 10:22:55
Postat av: Olivia

sa du inte stuga?? :O

:D

2010-03-15 @ 13:27:37
URL: http://bjoersdorff.blogg.se/
Postat av: Emilia

bara lite.

haha tycker du inte det är det? ;o

2010-03-15 @ 17:20:00
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Thomas

Oerhört vacker "stuga" :-)Lika mycket snö som vi har här hemma... Kram kram

2010-03-15 @ 20:01:56
Postat av: Emilia

OJ har du lärt dig kommentera nu med, duktig ;) Visst är den :) Haha men hörde att den skulle försvinna nu ju, kanske är dags. Kramelikram

2010-03-15 @ 22:42:52
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0