Krølletang och Robban Patte

Ehm ja, fick en kommentar om hur jag gör mina lockar. Försökte mig på en förklaring men jag är verkligen sämst på att beskriva saker. Det brukar låta ungefär "amen lite så här och så en grej där, duvet..". Så bjuder på en bild.

Sådär ser den lille ut, har en större som är kanske 4 cm i diameter som jag använder mest. Märket heter Conair och finns inte i sverige vad jag vet, det är familjen som lånar ut dom till mig. Min förklaring utan bild hade blivit "men helt vanlig silvrig liksom" så hoppas detta var lite bättre iaf.

Men vad händer?
Jo, molnigt och dant hela dagen så åkte till the mall och ja, köpte kläder. Hopplös. Men billigt, billigt. Imorgon då ska jag kolla över så jag har allt inför resan. Börjar ju bli nervös, ah! Sen vet jag inte ens om jag ska åka skidor eller inte. Kul att åka själv liksom nej. Och jag tänker inte, INTE hänga med resten i dom svarta backarna. För mig är det fortfarande stup. Men det löser sig nog, om inte annat har dom en hot tub i stugan jag kan roa mig med, hehe. P90X åker med i packningen också och sen har jag mina Twilightböcker som jag helt glömde bort några veckor. Now I'm back och jag är verkligen kär i Edward. Äntligen förstår jag vad alla menar! Men att Robert Pattinson är snygg köper jag inte. Kanske om man kisar lite.. Ne.


Kommentarer!
Postat av: billy

klart att du ska åka skidor snälla snälla

gör det,puss hej

2010-03-11 @ 16:44:32
Postat av: Emilia

haha ja det är klart jag ska göra, tänkte mer om jag ska åka alla dagar eller bara någon eller sååå. skulle behöva prata, ringer dig typ.. nu. puss

2010-03-11 @ 16:52:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0