That's what friends are for

Alltså nu har jag hört jättemånga au pairer vars vänner bara slutat höra av sig eller börjat snacka skit. Oftast beror det på avudsjuka och det gör mig bara förbannad. Är det någon man ska unna att vara lycklig är det väl ändå ens vän.

Däremot
kan ni få vara avundsjuka på hur fina mina vänner är! Med vissa kan det gå dagar eller veckor utan att vi pratar men när vi gör det så blir genast världen lite ljusare. Rätt som det är kan ett mail ramla in om deras utekväll på palace och vips så känns det lite som man varit där själv. Inget gör mig lyckligare än när någon av mina kvinnor skriver att det går bra för dom och inget värmer mitt hjärta mer än när dom väljer att dela deras hemligheter med mig. Vetskapen om att ni finns kvar hos mig, var vi än befinner oss, gör allting så mycket lättare. Varje litet "hur har du det?" eller "jag saknar dig" betyder så mycket mer än ni tror.

Tack underbara vänner, tack ♥


Kommentarer!
Postat av: Johanna

Du är alltid "med oss" även om du är på andra sidan jordklotet, för vi klarar oss inte utan millis ju!<3

2010-03-11 @ 21:11:05
Postat av: lillan

vad söt du är som skriver så. dumt med sån avundsjuka!

jag tycker om att läsa att du har det bra, tur att du har bloggen så vi andra slipper ora oss hela tiden.

vi säger varje förfest eller annan tillställning att de är lustigt att du inte är med, de är lixom nått som saknas, DU !



hoppasvisessnart, vivillhälsapådig!

PUSS<3

2010-03-11 @ 21:26:32
Postat av: Emilia

NI är söta :) något saknas här borta också vill jag lova.

Sjukt kul det vore om ni kom alltså, vi håller tummarna!



<3 på er

2010-03-12 @ 02:14:52
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Blir alldeles rörd av detta :-) så mycket kärlek. Puss puss

2010-03-12 @ 09:12:09
Postat av: Emilia

:) kärlek till dig mammi, puss!

2010-03-12 @ 15:57:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mia

Åh, stumpan!

Vet att jag inte hört av mig jätte ofta men du vet att du alltid finns hos mig! :) och hagby är faktisk lite tråkigt utan dig, så du är himla saknad!

ha det bäst pärlan!

puss

2010-03-12 @ 20:20:35
Postat av: Emilia

och jag saknar dig hjärtat, skulle behöva ett riktigt mia och emilia snack ända bort runt vita sand och hagbyhamn ;) litar på att du håller ställningarna hemma på gatan :) puss!

2010-03-12 @ 20:58:20
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Så sant så sant! Där e de där hjärtat av guld ... vänner är ju också "familj"

ha de kul på din tur!

2010-03-13 @ 18:57:26
Postat av: Emilia

tack mormis, du får börja ladda för din resa nu ju ;)

2010-03-14 @ 00:20:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0