Each day is a gift, not a given right

Helt underbar dag. Frukosten gick jättesnabbt och barnen var ute en kvart innan bussen kom. Träningen gick kalas and so did the shopping. Sen kom ungarna hem igen och allt gick liksom lättare än vanligt. Satte sen igång att skala potatis, för nu skulle jag banne mig göra pappas specialare dvs. köttfärsås och potatismos. Köpte alla ingridienser som inte fanns hemma och följde hans recept till punkt och pricka. Blev så hima glad för alla verkligen älskade det och poff så var det bara en litenliten bit kvar. Extra glad eftersom det är något av det godaste jag vet och det smakade hemma.

Kvällen tillbringades med nötterna nedanför, Ana och en kopp kaffe. Det känns lite som om något släppts från mina axlar, kan inte sätta fingret på vad det är bara. Men har varit på bra humör hela dagen och skrattat som aldrig förr, åt allt möjligt. Som när Jack la sina använda kalsonger på mitt huvud och sa "have fun", vi bröt ihop båda två, han är knasig ibland den pojken.

Annie och Nathalie
you guys brighten my days


Kommentarer!
Postat av: billy

jätteskoj att allt gick bra med

middagen,hoppas det blir fler dagar

som du som denna,ha det;)

2010-03-04 @ 05:41:02
Postat av: Emilia

jaa, räkna med att du får agera receptbank fler gånger! :)

2010-03-04 @ 13:34:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0