Vila i frid

Min älskade älskade Bobo :( Är så glad att jag är här borta för annars skulle det göra ännu mer ont. Sen har jag ju min andra vovve här. Som ni förövrigt skulle sett när jag kom hem igår, helt galet glad blev hon när jag tittade in i filmrummet. Det gör mig på lite bättre humör. Men ingenting kan ersätta en bästa vän ju.. Nej nu ska jag sätta mig på cykeln och gråta en skvätt. Hörs imorgon.


Kommentarer!
Postat av: frej din tjej

jag älskar dig, trillsan.

när du kommer hem ska vi glida i min bil <3

2010-07-07 @ 13:04:35
Postat av: Emilia

älskar dig med frejsan!

absolut, som dom riktiga glidarna vi är ;) <3

2010-07-07 @ 13:16:53
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Ronja

nee vilken liten sötnos.. jag lider verkligen med dig :( som tur väl va så fick vi ett samtal från veterinären igår och vår hund är på bättringsvägen nu, så för denna gången kan vi andas ut. men så nära det var :( säker på att din hund har det super i hundhimlen, men fan vad ont det gör :/

2010-07-09 @ 22:13:01
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0