Onsdag

SJUKT varmt idag!! Man kunde inte ens vara ute i skuggan utan att svettas halvt ihjäl. Så vi satt inne, kul liksom. Sen blev det poolhäng på eftermiddagen, kollade mest in Bryce och grabbarna. Hehe, nejdå. Fast jo. Blev så jävla rädd förut bara, satt hemma hos Ana och snodde hennes Mac. Så säger den "HI EMILIA". Trodde jag skulle dö! Men hon bara skrattade och det visade sig vara hennes fästman som såg mig på skype.. Bah. Förutom det måste jag säga att jag blivit himlans modig. Igår när det kröp en spindel på mitt golv blev jag inte ens förlamad av skräck utan krossade den direkt och spolade ner skiten. Riktigt stolt.

Gabibaby och jag, 4th of July


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0