California - Dag 1 och 2

Man kan väl kalla min och Sannas resa ganska spontan, vi hade nämligen inte planerat NÅGONTING. Det enda vi egentligen visste var hur vi skulle ta oss dit och var vi skulle bo. Eller det var väl att ta i, vi visste vad hostlet hette i alla fall. Men det gick väldans bra ändå ska ni veta!

Hur som helst, inget intressant hände första dagen, förrän jag satte mig på planet från Washington DC och hamnade bredvid en dansk pojk. Han var skitrolig och vi snackade non stop i några timmar, hetaste samtalsämnet - paradise hotel, innan vi såg Bounty Hunter (asbra, se den) och däckade. På flygplatsen hämtade Sanna upp mig och det var helt underbart! Som jag saknat den människan. Och nu saknar jag igen.. Man blir aldrig nöjd. Sen var det bara hem och packa om väskan för vidare äventyr.

Morgonen efter lyckades vi ta oss på flyget och ända fram, tillslut fick vi även tag på en shuttle som kunde ta oss till vårt hostel. Lämpade av grejerna i rummet och gav oss ut påå.. shoppingtur! Var nära att få ställa in den dock, för vi hittade inte ingången till köpcentret..... ha ha. Jaja, lite fattigare och med värkande fötter begav vi oss senare hemmåt igen. Tänkte gå och lägga oss men så hör vi att dom visar film utanför fönstret. Så hej och hå sa det, plötsligt satt vi där med massor av tomma drinkglas, nya vänner (varav en bartendern, fatta gutt) och en sjuhelvetes start på semestern :D



favoritcitaten från random människor under kvällen
(inte vi som lärt dom dessa uttryck, don't worry)

"do er vackeer"
"SLAMPA"
"apa i din rooopma"

fint

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0