Back to reality

Nu är det sådär jobbigt igen, man känner att man boorde skriva något här och viiiill dela med sig av resan men man ooooorkar inte. Idag hade jag tänkt börja mitt nya liv. Ni vet, träna mer och äta nyttigare. Det gick bra tills vi gick på bio efter lunch. Jävligt taskigt att sätta en skål popcorn framför näsan på mig redan första dagen liksom, vad är det för stil? Filmen var Toy Story 3 i alla fall och den var lika bra för dom första filmerna. Men nu blir det banne mig sängen.

GangstaMillis

Kommentarer!
Postat av: billy

slit och släp igen "ha ha"

bestäm en tid för telefon(vi är på väg)

slimma kroppen inför miami nu så jag slipper skämmas

ha det så himmla gott,puss pappa

2010-07-27 @ 23:01:09
Postat av: Sanna

Fortfarande jobbigt utan dig. Du e min andra halva emilia

2010-07-27 @ 23:03:08
Postat av: Emilia

pust och stön ja!

skrev på skype nu, så håll dig inne imorgon efter jobbe..

HAHA fan vad gullig du är alltså! ska jobba på det.

du meed! pusss



Åååh Sanna, jag önskar att jag bara kunde stannat hos dig..

2010-07-28 @ 00:28:30
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0