I'm so fucking happy I could cry

Behöver min mamma nu. Så jag kan skrika "MEN VAD FAN BEHÖVER JAG HA MED MIG??? HJÄLP MIG DÅÅÅ!!!" som jag alltid gör när jag packar. Känner på mig att hon sitter där hemma och flinar åt mig nu för hon vet exakt vilken panik jag har. Hatar det alltså. Bah. Men glöm alla problem, imorgon åker jag till Califooornia! Hälsa på bästa Sanna och bara njuta järnet av 9 dagars ledighet.

Har haft ännu en grym vecka faktiskt, många timmars jobb men inte allt för mycket slit. Barnen har haft camps så har mest lekt chaufför och flörtat vidare med badvakterna. Min hostdad kallar mig inte entertainer of the pool för inget. Sen är jag fortfarande ledsen för att Nathalie åkt såklart.. Känns så himla skumt. Men! När jag kommer hem från Calli väntar ELIN på mig här hemma :D Yay!

Nehe, nu ska jag ta en dusch och packa vidare är tanken. Försöker leta rätt på mina skor med. Verkligen helt försvunna.. Kanske råkade slänga dom, hm.


[email protected]
är så satans fyndig alltså, jag vet.

Kommentarer!
Postat av: Jenny

ha ha Emilia, ja jag vet precis hur du är när du ska packa <3 <3 <3 men du har säkert fått med dig allt du behöver. pusss pussss min älskling! hälsa Sanna massvis från mig!!! så kul att du har möjlighet att hälsa på henne!

2010-07-16 @ 13:40:03
Postat av: Emilia

och VAD SKA JAG HA PÅ MIG NUDÅ???? ska hälsaa :) pusspuss mammi, glöm inte köpa en ipone till mig :* hihi love u!

2010-07-16 @ 15:37:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Emilia

oj, iphone ska det ju stå. no misunderstandings liksom ;)

2010-07-16 @ 19:56:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

ha ha ja jag började ju undra...

2010-07-17 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0