Halfway gone

Halvtid! Och nu pratar jag inte om någon jäkla fotboll som verkar vara det enda folk tänkt på idag. Nej jag har varit i staterna i sex månader och det är alltså bara lika många kvar. Känns som det är fem miljoner saker jag ska hinna göra så tiden lär gå lika fort i fortsättningen med. Men jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Samtidigt som jag saknar alla och längtar hem då och då, så är ju detta mitt liv nu. Jag har massor av vänner och en till familj här. Vill inte ens tänka tanken på att åka hem där alla är stört ospontana och allt är som vanligt, blöööh. Som sagt har jag ju några månader på mig att smälta det men lika bra att börja i tid liksom ;) Och nu jäklar ska det även börja sparas. En mac book ska bli min! Bidrag till en fattig svenska fast i Amerikat mottages med glädje.. hehe. Firade mitt halvårsjubileum med att köpa sushi och sen la jag mig vid poolen med två trötta tjejer. Dom berättade vad som hände igår när jag åkt hem men jag kan inte ens skriva ner det här för det är FÖR SJUKT. Gud ja. Nu ska jag sova, natti.


NY för ett halvår sen.. känns som igår

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0