Lovar du så lovar jag

"Oj vad konstigt det här blev, jag känner ju inte ens dig" Hahaha roligaste telefonsamtalet med Jonna nyss. Fast det var ju inte så kul egentligen, eller vad man ska säga. Så det kan gå alltså, ibland undrar jag om gud använder mig som nån sorts personlig dokusåpa. Nu ska jag i alla fall dra ut en sväng. Nathalie har avskedsfest men mitt festhumör ligger på minus. Med tanke på att hon åker hem på onsdag känns det ändå som ett måste. Ha en trevlig kväll alla.

Ps. Frisörtiden är bokad..


en nyduschad, icke orangehårig emilia

Kommentarer!
Postat av: Jonna

Ja lite knasigt blev det ju. :) jag hoppas inte att jag gjorde något

sämre med det samtalet, söta du. (ps. jag är bara liite avis på din helg i myrtle, lät helt underbart!)

2010-07-11 @ 16:02:35
Postat av: Emilia

Nejdå, men lite chockad blev jag allt, haha! :D Hoppas du hade kul igår och att Elvis var på bättre humör sen.. ,åh det var det verkligen! helt fantastiskt :)

2010-07-11 @ 17:31:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andreas

vadå bättre humör ;D`?

2010-07-11 @ 23:19:39
Postat av: Emilia

Men lägg dig inte iii :D

2010-07-12 @ 00:50:49
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Haha, mupp! ;)

2010-07-12 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0