Oj vad långt det blev..

Wow, helt slut är jag. Men veckan har gått över förväntan och nu är det bara 6 dagar kvar tills jag sticker till Calli!! Igår var vi hemma hos Ana och lagade Tacos och hade lite myskväll. Tror Jenny var pissed på mig eller nått för först säger hon att jag äter som fyra pers och sen färgar hon mitt hår orange... Haha! Nej så illa var det väl inte riktigt, men nästan. Borde nog ringa hårsalongen.

Hur som haver, NU har jag lite tid över. Så here we go. Myrtle Beach 2010. Vi var fem brudar som tog oss ner till South Carolinas östkust. Fatta fem tjejer och inget gnäll, tjafs eller klagande. Detta trots att det tog nästan en halvtimme att gå till stranden och att en av oss var tvungen att sova på golvet. För att inte glömma det faktum att vi bara hade ett badrum att dela på! Imponerad faktiskt. Sen fick jag äntligen bada i havet igen! Havsbris, vågor och sand mellan tårna, allt det där man var så bortskämd med där hemma. Och så fick vi vara med om värsta baywatch händelsen när dom tappade bort en kille. Spääännande. Fast han var inte ens i fara och visade sig vara världens asshole. Menmen.

Första kvällen köpte vi tonvis med alkohol och hade så stört kul! Man fick gratis glass och pretzel på "main street", som förövrigt luktade precis som larmtorget.. Blev lite förvirrad men så kollade jag mig omkring och förstod varför. KINESKORV! Fast utan kineser.. men ändå!! Kvällen fortsatte på nån klubb där en av oss blev friad till och en annan hånglade med en superhjälte. Dom äldsta tjejerna är 27 men i slutändan var det ändå jag som stod där och försökte hjälpa dom att hitta tillbaka till hotellet. Inga namn nämnda. ;)

Dagen efter vaknade vi precis innan frukosten stängde så vi rusade ner. Går ju inte att missa mat. Sen blev det stranden hela dagen igen. 4th of July var det med, så på kvällen gick vi tillbaka till folklivet på gatorna och satte oss på Hard Rock där det spelades livemusik och lite sådär, kalas. På måndagen åkte vi till en outlet. Massor av butiker att välja mellan och oj vad vi fyndade. Panka men lyckliga begav vi oss hemmåt, tjejerna där bak somnade sött medans Jenny och jag fortsatte festen. Helt enkelt den bästa helgen sen jag kom hit och ja, kanske även innan dess. Tack ska ni haaaa ♥













Drink all day
Play all night
Lets get it poppin
I'M UP IN MYRTLE BITCH


Kommentarer!
Postat av: Hanna

Verkar som det var roligt! :D

2010-07-11 @ 10:58:42
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0