Helgen

Leeedig! Har flyttat upp i Allysons rum för vi har en familj på besök. Men det är lungt för imorgon drar jag på långweekend i Myrtle Beach med tjejerna :D Nu sitter jag och gör mest ingenting, har skypat med Olivia och Elvis så humöret är på topp. Ska strax ut och gå en runda med. Skulle ju kunna berätta om min förra helg dåra, glömde det. Men nu känns det ju lite töntigt.. aja vi kör i allefall. Jag, Sarah och Hannah var asladdade för lördagens fest och ja, det blev kul men kanske inte riktigt som vi tänkt oss, haha. Var en riktigt skum kille där som gjorde stämningen lite lustig. Men connectade ändå lite med honom efter att jag sagt att LMFAO var bra, då jäklar! Så sjöng vi lite på YES och tyckte att livet lekte. Sen började vi svenskor prata om saker där hemma och det var där min hemlängtan kom in i bilden. Snyftsnyft. Hur som helst tackar jag så mycket för en trevlig kväll!

Söndagen bestod av massa mat (gratis refill på soppan liksom HALLELUJA) och lite shopping. Har sagt det förr och jag säger det igen, Forever 21 i mitt hjärta. Speciellt när man kommer vid stängning och får hela butiken för sig själva.


klockan var över sex och vi höll på att dö av värmeslag


en tysk gay och den fina värdinnan


haha SALLY :D


köttbulle och sparris


tack bruuudar
lycka till i NY sarah! vi ses :)




Kommentarer!
Postat av: johanna

Skicka hit din söta klänning, tack:D

2010-07-03 @ 22:59:27
Postat av: Emilia

tihi, tror nog jag behåller den (a)

2010-07-05 @ 06:52:32
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0