Return of the Jedi

Nu har jag för första gången i mitt liv sett en Star Wars film från början till slut. Minns att jag gjort ett par försök tidigare men somnat. Vi såg det sista filmen i ordningen och först förstod jag inte riktigt hur det skulle kunna bli en hel film eftersom typ alla dog i början. Men jag förstod snart att det skulle dyka upp nya figurer då och då som också kunde dödas. Jag gillade dom där lurviga små figurerna, dom var söta. So was Harrison Ford! Helt ärligt tyckte jag faktiskt om den! Fast det vågar jag inte säga till Jack för då kommer jag inte få göra nått annat än att glo på dom där filmerna. Han är besatt. Har förutom detta haft en rätt tråkig dag, den där snön förstör allting. Hoppas den försvinner snart.. Men imorgon bir det shopping med Elin, wie. Nu ska jag se avsnittet av Paradise Hotel där Cimon åker ut och gråta en skvätt.


Kommentarer!
Postat av: Anonym

EMILIA! jag har gjort bort mig... VI måste prata! (=

2010-01-31 @ 15:34:41
URL: http://johannasallt.blogg.se/
Postat av: Emilia

du är för SÖT min bortgjorda unge :]

2010-01-31 @ 16:07:35
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0