Snowowow

UGGs! Vem kunde tro att jag någonsin skulle bära det på mina fötter? Fake dessutom, ajaj ;) Men varma är dom och jag fyndade, så det får gå. Hittade faktiskt till mitt Social Security Office också, lite läskigt där faktist, men gick bra. Sen kom då snön. Ungarna blev helt galna. "Oh..my..GOD, it is seriously snowing!" Så när det var lite vitpudrat på marken åkte skidkläderna på och pulkan följde med ut i backen. Efter ett tag blev det faktiskt ett par centimeter och perrrrfekt kramsnö. Jobbade ikväll och grannbarnen kom över så jag mötte killarna i snöbollskrig (om ni sett mig i den stunden hade ni inte trott era ögon, går in för det vill jag lova) medan tjejerna började bygga snögubbe. Kände mig minst lika liten som dom andra och det var supermysigt. Tills Jack krossade en ruta. Då blev allt genast upp och ner. Men vi lugnade ner oss med pizza, film och popcorn. Nu ska jag härma de små och somna lite lätt.

 

Uggisarna får ändå en tumme upp


Kommentarer!
Postat av: billy

tur att inte jag var med som smakråd

då hade vi letat fortfarande och

varit ovänner.ha det;)

2010-01-30 @ 18:33:27
Postat av: Emilia

haha ja antagligen! mormor ville köpa ett par till mig sist men jag vägrade. nu fick jag köpa dom själv, så där fick man för man är envis.. ;(

2010-01-30 @ 18:47:28
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0