Oh happy day

Det är en lycklig Emilia som knapprar på tangenterna här borta. Idag har allt bara gått så bra. (Förutom att Lilly fortfarande hoppar upp på bordet och äter vår mat...) Var och handlade förut, dvs. tryckte på en knapp och sa familjens efternamn varav en finnig tonårskille hoppar ut ur affären med två vagnar fulla med kassar som han trycker in i bagaget och önskar en trevlig dag. Som Mick sa "welcome to the life of an american" och jag kan helt klart gilla det. Det har varit strålande sol, över 15 grader och till lunch åt jag jordgubbar med mjölk. Snacka om sommarkänslor. Ska dock bli snö imorgon, hur nu det ska gå.

Ikväll kollade jag in långa, svettiga och biffiga collagekillar. Vi var på basketmatch och jag älskade det. Det händer saker hela tiden och det är faktiskt lite kaggrugby känsla över det. Elin hade koll på dom flesta av spelarna, vilka dom är och hur dom är så nu har jag en liten översikt, hehe. Fattar ni vad långa dom är förresten, kollade hemsidan och inte ens den minsta killen är kortare än mig. Fint serrni. Jag levde mig in i matchen och blev kalasens glad när slutsignalen löd och vi vann! Med siffrorna 86-71 önskar jag er en god natt.







Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0