The E.N.D World Tour, Setlist

Detta mina vänner, ger mig rysningar.
Ge mig den 20:e NU!
  • Intro
  • Let's Get It Started
  • Rock That Body
  • Meet Me Halfway
  • Alive
  • Don't Phunk With My Heart
  • Shut Up
  • will.i.am Freestyle
  • Imma Be
  • My Humps
  • Missing You
  • Bebot (Apl.de.ap solo)
  • Mare (Apl.de.ap solo)
  • Rocking to the Beat (Taboo solo)
  • Fergalicious (Fergie solo)
  • Glamorous (Fergie Solo)
  • Big Girls Don't Cry (Fergie solo)
  • will.i.am DJ set
    • In the Ayer
    • Put Your Hands Up 4 Detroit
    • American Boy
    • Don't Stop 'til You Get Enough
    • Don't Stop the Music
    • Wanna Be Startin' Somethin'
    • White Lines (Don't Do It)
    • Thriller
    • Jump Around
    • Otherside
    • Smells Like Teen Spirit
    • Don't Stop Believin'
    • Right Round
  • I Am in the House (Video interlude)
  • Now Generation
  • Pump It
  • Where is the Love?
  • Medley: Showdown / Party All the Time / Out of My Head

Encore

  • Boom Boom Pow
  • I Gotta Feeling

Kommentarer!
Postat av: Frida

jag är inte alls avis...

2010-01-24 @ 15:48:11
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Emilia

klart du inte är...

2010-01-24 @ 15:50:14
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0