Swenska tjej - It's the grej

Så, nu har jag äntligen träffat denna Elin som jag bara mailat en massa med. Vi åkte till Campuset i Davidson och hon berättade om de olika fraternity och eating houses och hur killarna verkligen får kämpa för att komma med i husen, precis som på film. Sen körde vi till Birkdale och gick i affärer och pratade om allt möjligt. Efter maten som bestod av en tjock burrito, gick vi och såg Avatar 3D. Förmodligen inte lika fascinerad av den som min lillebror.... men den var riktigt bra! Det var superkul att träffa Elin, hon har redan lärt mig mycket. Och jag som har tvekat till "Au Pair Ski Weekend" är nu riktigt sugen på en haffa en snowboard och susa ner för backen. Heh, får väl se hur det går. Eller snarare hur många blåmärken jag kommer ha efteråt.. Om jag får ledigt vill säga. Aja nu ska jag sova, upp 06.30 imorgon. Hard workwork! (lek och bio igen) Natti



Kommentarer!
Postat av: Jenny

Solglasögon! Ja, bara spä på vår avundsjuka här hemma. Det snöar som bara den idag. Låter som du har det kanon hjärtat :-))) Puss puss

2010-01-18 @ 11:16:44
Postat av: Olivia

emilia på en snowboard? Sparka mig baklänges och häng mig uppochner när hon överhuvudtaget står på en sån och kommer ner levande från backen! PUSSS! :D

2010-01-18 @ 12:19:08
Postat av: Emilia

3Dglasögon pucko ;) men vi gick utan jacka så det var nice :D



Hahahah, sch! kommer gå bra.. PUSS på dig Ollis :D

2010-01-18 @ 13:10:49
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja ja det ser ju likadant ut på bild ;-)

Ser du till att de filmar när du åker snowboard? Lova lova ;-)

2010-01-18 @ 14:09:47
Postat av: Emilia

Okerrå ;) Haha ska försöka, men det bör nog inte visas för allmännheten.. annat än informationsfilm för hur man inte ska göra :/

2010-01-18 @ 17:00:05
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha Emilia detta låter helt underbart! Vad avundssjuk man blir här borta, vi har bara regnregnregn och sen regnregn och reeeegn :P

2010-01-18 @ 19:36:54
URL: http://caelum.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det ÄR underbart :D Haha jaså, här är det kalasfint väder!

2010-01-19 @ 00:16:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fick du ditt jobb som au pair? hemsida oså? ser toppeen ut.

2010-01-19 @ 18:46:28
Postat av: Emilia

anonym: Jag åkte med STS och det står precis hur man gör på deras hemsida. Sen har jag hört mycket bra saker om Skandinaviska Institutet, så kolla där med :)

2010-01-19 @ 19:35:44
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0