So long..

Jag har hört att folk hittat hit så HEJ på er! Sitter nu helt otippat på ett hotellrum i Malmö. Tanken var att vi skulle sova hos mormor men vi blev utesnöade.. Resan hit gick inte heller helt smärtfritt. Utanför Max sitter lappen "VARNING - halkrisk stor" uppsatt. Detta struntar mamma i utan klampar på och vips så ligger hon på golvet, haha! Detta förgyllde dagen vill jag lova och nu fick ni Karlskroniter svar på varför det kändes som en smärre jordbävning tidigare. Nu har hur som helst vi, tillsammans med pappa, chillat lite i lobbyn och jag ska gå igenom min packning en sista gång. Känns lite konstigt att trycka ner ett helt år i en liten väska.. Hör av mig igen så fort jag kommit fram!

Ps. tack för alla gulliga sms och hälsningar, ni är underbara :)


Kommentarer!
Postat av: Shirley

Åhh du åker så snart! Tråkigt att jag inte sagt hejdå! Men då gör jag det nu och önskar dig en trevlig resa =) Puss!

2010-01-11 @ 01:02:51
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas att du kommer till en trevlig familj. Glöm inte bort oss i Hagby. Lycka till <3

2010-01-11 @ 13:21:46
Postat av: Anonym

vilken tur att du uppdaterat här! har gått o tänkt på dig hela dagen.. håller tummarna att resan kommer att gå bra!

hoppas vi ses i staterna ;)

världens största kraaaaam!

2010-01-11 @ 17:10:48
Postat av: Emilia

Tack ska ni ha :D

2010-01-12 @ 04:54:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Nina

ÅH! hoppas du får det underbart vännen :D Den här bloggen kommer kollas hela tiden :D <33

2010-01-13 @ 11:36:04
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0