Paul Frank

Så heter designern av min nya kärlek, en pyjamas. Jag har inte haft någon förut, så länge jag kan minnas iaf, så jag kände att det var dags. Besökte alltså Target idag igen och kom ut med två fulla kassar och minus 40 dollar i handen. Hittade jättesöta alla hjärtans dagkort till barnen! Dom har redan satt igång att pynta inför dagen, det var tre fulla gångar som bara skrek rosa och så fanns där massvis med choklad. Kollade omkring i affärerna runt omkring också men jag har alldeles för lite tid och alldeles för lite pengar! Gick runt i timmar och det tog aldrig slut. Nu tycker Kristin att jag ska utvidga min "comfort zone" så imorgon ska jag bege mig ut på interstate.. Planen är att hitta Northlake Mall, men vi får väl se om jag lyckas. Ännu bättre affärer där och min lön kommer snart inte existera längre. Men det är faktist en massa jag behöver såhär i början eftersom jag var så duktig och bara tog med mig EN liten väska, så det så! Än så länge har jag inte köpt något jag ångrar så det är gutt. Nu känns det som jag bara skriver om mina inköp och det kanske inte är så intressant, nej. Rätt jobbig dag här hemma. Barnen var jätteglada när dom kom hem och vi hade jättekul. Tills dom fick nått sorts blodsockerfall alla tre och blev som små monster, haha. Men vi fick en nyttig hemlagad middag tillslut och då blev alla nöjda och glada igen. Lägger mig med ett leende på läpparna och ser fram emot en fullspäckad helg.


Kommentarer!
Postat av: Sanna

HAHA!!!! Jag känner igen det där, jag var helt shoppinggalen de första 3 månaderna. Nu har jag lugnat ner mig och köper typ inget. Efter 2500 dollar shoppande, OMG!!!

2010-01-22 @ 07:37:09
URL: http://caelum.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahahaha! Bra Sanna :D Nej jag känner på mig att det kommer avta sen. Men nu har jag inget bättre för mig och det är ju så kul (a)

2010-01-22 @ 12:14:42
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Maja

Tycker du förtjänar en massa shopping emilia :) vill se bilder på barnen snart! puss<3

2010-01-22 @ 22:31:25
Postat av: Emilia

Söt du är :) det kommer videor imorgon ;) haha, PUSS <3

2010-01-23 @ 03:32:50
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: hämlig

va söt:D

2010-01-26 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0