Martin Luther King Day

Idag var barnen lediga och jag hade alltså en lång, hård dag låg framför mig. Inte. Men jag körde, för första gången själv med dom små, till bion och vi såg The Blind Side. Sjukt bra, ni MÅSTE se den när den kommer till sverige. En film som verkligen känns i hjärtat. Vädret var underbart idag med, satt och solade lite medans de små fiskade i den lilla sjön mitt på golfbanan bakom huset.

Nu ligger jag och kollar på det nya One Tree Hill avsnittet efter ett smärtsamt uppehåll. Bra skit! Ska även kolla in en ny serie som har premiär på the CW, bästa kanalen ever, innan jag drar täcket över huvudet. 

Ps. Reklamerna är ännu oftare och längre än hemma. Vem trodde det var möjligt?


Kommentarer!
Postat av: billy

jag gillar dina hårda dagar,ska iväg på min

2010-01-19 @ 06:42:51
Postat av: mia

Det hörs att du trivs vännen & det är underbart!

Saknar som sagt våra promenixer här hemma, men vi får helt enkelt ta en riktigt lång sen när du kommer hem nångång! :P

Kan ju också uppdatera dig över att hela hagby är helt snötäckt, så njut av solen! ;)

ha det bäst, PUSS!

The family här hemma hälsar också :)

2010-01-19 @ 08:12:47
Postat av: Emilia

Jobba på pappsen ;)



Ja det gör jag verkligen :)

Du, jag tänkte på det när jag gick med Elin, det var precis som våra promenader och jag saknar det jag med :/

Haha okej, ja jag njuter :D

Hälsa tillbaka så mycket till familjen Carlsson! :) PUSS

2010-01-19 @ 13:44:57
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0