Last day

Har haft en sjukt bra dag! Lärde oss livräddning och CPR, gick jättebra tyckte jag tills det lät lite konstigt i dockan och hon bredvid mig skrek "aaah she killed the baby!" Lektionerna gick ganska långsamt men när vi tillslut blev dismissed åkte vi iväg till gallerian inte långt härifrån. Träffade den roligaste brasilianskan någonsin, skrattade så fort hon öppnade munnen. Tillsammans med henne och några andra åt vi på Taco Bell, smarrigt! Förutom det köpte jag inget, eftersom jag inte får igen min väska.. Dansade bort lite kyla med några friskissteg i väntan på bussen hem och när jag kollade in så stod det en liten flicka och gjorde precis som jag, haha sjukt söt. Nu är jag tillbaka i min stora säng för sista gången, imorgon åker vi till våra familjer och jag längtar! Kommer dock sakna detta, har träffat så sjukt mycket människor! Hoppas några av oss kan ses igen.


jag med min baby

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ha ha låter som du har kul :-). Hoppas du får igen väskan, sätt dig på den ;-)och tryck in allt.

2010-01-14 @ 06:21:24
Postat av: boking

nu när man märker att man inte får några sms länge så börjar saknaden komma fram mycket.. din låt du la ut på bloggen går flera gånger varje dag och den påminner ju om dig syster (L) new york(L)

2010-01-14 @ 14:55:15
Postat av: Emilia

Haha mamma jag fick sitta, trycka och pressa!! ;)



Aaaw <3 Saknar dig med min kära bror :) önskar att du var här för det är grymt!

2010-01-14 @ 15:38:58
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hi hi, din stackare, du kunde ju letat upp en fet amerikan ;-) då hade det kanske gått lättare. Hoppas nu det går bra att träffa familjen! Ser fram emot lite mer bilder här ;-)

Saknar dig redan, men skönt att ha bloggen som tröst mitt hjärta!!!! Puss & Kram

2010-01-14 @ 16:44:42
Postat av: Emilia

Mitt eget fett räckte tydligen :o har gått upp redan.. hahah! Saknar dig med mammi, puss på dig :)

2010-01-15 @ 03:12:03
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0