Fools in lust could never get enough of Love

Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen. Har varit ledsen och besviken men också lättad och jag känner mig fri. Nu vill jag absolut inte komma hem igen.. Har haft värdefulla samtal med några av tjejerna, vilket betyder mycket. ♥ Kollade runt på Palace hemsida idag också och bilderna fick mig att sakna det.. Men så kollade jag lite till och såg att Amanda Jensen kommer. Jag ska se the Black Eyed Peas.. Och vad fint med en Victoria Secrets visning. Jag har varit inne i 15 sånna affärer. Alltså vad gnäller jag om? Palace liksom? Skäms Emilia! Anyway, eftersom jag inte har fixat mitt social security number än, därmed inget bankkonto, därmed inget gymkort, så hjälper Lilly mig med motionen. Vi är allt ett bra team :)

 

I've never been a quitter.
But I do deserve better.


Kommentarer!
Postat av: billy

kämpa på tjejen puss:)

2010-01-28 @ 06:59:26
Postat av: Emilia

det gör jag! puss :)

2010-01-28 @ 12:21:53
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0