Framme hos familjen

Vet inte var jag ska börja. På flygplatsen kanske? Jag och min sydafrikaske vän Cynthia åkte dit tillsammans, hittade gaten och klev ombord. Hon var jätteorolig medans jag var helt lugn och mest nervös för att jag inte var nervös (vet inte vad som hänt) men allt flöt på och gick kanon. Väl framme i North Carolina mötte jag alla utom värdpappan och okej, det var lite pirrigt. Men det gick jättebra och i bilen, som förövrigt är gigantisk, pratade barnen non-stop. Vi åt pizza till middag och till efterätt blev det en root beer float. Barnen är verkligen underbara, dom sätter sig redan i knät och vill rida på ryggen och pratar och frågar och bara är så söta! Mamman är också supergullig och får mig verkligen att känna mig som hemma. Mitt rum och badrum har allt jag behöver och lite till. Tyckte att sängen på hotellet var rätt stor, men den är inget mot den i mitt nya rum, enorm! Så här får ni plats om ni kommer och hälsar på, ingen fara ;) Har tagit in alldeles för mycket information idag, men antingen har Kaylin basketmatch imorgon eller så ska jag träffa en tyska som bor på min gata. We'll see. Väntar på att pappan ska komma hem nu och sen ska jag nog slockna, är riktigt trött.

Ps. Det kommer fler bilder, från både förberedelsekursen och New York. Men internetuppkopplingen har varit så seg och nu är jag för trött. Så håll ut mammi ;)


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Hääärligt bra det låter :-) Jag ska försöka hålla ut, men det är svårt ;-). Nu ska jag strax sticka till jobbet. puss puss

2010-01-15 @ 06:41:10
Postat av: Mamma

Det låter som du redan trivs. Vi saknar dina besök här hemma. Men tiden går ju så fort. Så du står snart i hallen igen. Hoppas att det fortsätter att vara bra. Kram på dig

2010-01-15 @ 07:53:46
Postat av: Petra

Hehe!!!! Det blev lite fel. Det gick av bara av farten. Eller så har jag tagit dig som min dotter. Fnisss!!!!!!!!!!!!!

2010-01-15 @ 07:56:05
Postat av: Emilia

Jobba på mamsegull :)



Hahaha Petra! Jag och frida är ju som systrar så det förklarar kanske saken ;) Ja, det kommer gå jättefort ska du se :)

2010-01-15 @ 14:23:49
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Mahjs

Emilia! blir så glad när jag läser om hur du har det:) saknar dig här!!<3

2010-01-15 @ 22:11:25
Postat av: Emilia

blir så väldans glad när du läser och kommenterar också ska du veta! love you <3

2010-01-16 @ 05:21:44
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0