Storm

Mexikanskor har intagit huset! Dom är överallt och jag vet inte var jag ska sitta för att inte vara i vägen. Men dom är gulliga och mitt rum ser ut att bli fresh. Mysigt hos Elin igår hur som helst. Vi såg ett program där dom tävlar i att göra ascoola tårtor, haha. Sen pratade vi massor, bland annat om hur kul det var när man var barn och jag kom att tänka på den där reklamen ni vet, när barnen springer och man tror dom ska kramas men NEJ dom kramar Mimmi och Musse istället! Åh, nostalgi. När klockan blev sent och jag skulle köra hem spöregnade det och blåste som aldrig förr, sjukt läskigt. Hjälpte ju inte precis att vi pratat om att det blir orkaner och grejer här ibland. Som tur var överlevde jag. Nu ska jag hoppa in i duschen och vika tvätt innan barnen kommer. Hej hopp

ehm ja, ungefär såhär var det. typ


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0