A Sunday

Ledig dag och jag tog pärlan upp till Mooresville. Cynthia hade hemlängtan så jag tänkte att jag skulle få henne på andra tankar och vad är då bättre än att vandra runt bland en massa affärer? Nada. Speciellt inte när man blir uppraggade av snygga killar, he he. Trevligt var det! Fast vi körde asmycket fel.. Erkänner att pulsen höjdes lite när jag insåg att vi var på fel interstate.. hah. Usch. Men vi lyckades komma rätt tillslut och man lär av sina misstag säger dom. Ja, jag lärde mig att en GPS inte vore fel.


Nu ska jag äta och sen köra bort till Elin för lite film. Gillar


Kommentarer!
Postat av: Therése

vart i USA är det du bor? jag ska nämligen dit i sommar ju :D hehe

2010-01-25 @ 18:35:49
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

vart ligger det? Ja precis :D sjukt kul ska det bli!

2010-01-25 @ 19:53:21
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0