a Sloppy please

Nu sitter jag här som en barnunge med tårar i ögonen. Har alltid varit blödig, speciellt när jag kollar film... Sen jag kom hit har det blivit ännu värre. Denna gången var det för jag läste Frejs blogg, HÄR, och jag hann inte ens scrolla ner till bilden på mig förrän mitt lilla hjärta knycklades ihop. Fint! Saknar dig.

Jag har inte gjort så mycket ikväll. Lagade mat, Sloppy Joe. Sjukt gott! Man steker köttfärsen och sen häller man i en tomatsåsblandning typ och så lägger man det i ett hamburgerbröd. Alltså jag älskar hur lätt det är att "laga" mat i det här landet! Gick ner till mitt rum ett tag men blev snart upphämtad igen för dessert. Förstår inte varför dom ska klämma i ungarna glass och cola precis innan läggdags? Aja, nu har jag i alla fall stoppat om alla tre och har tillsammans med Kaylin kommit på en asbra idé. För att jag inte ska försova mig (har ju hänt några gånger i mitt liv) kommer hon ner och hämtar mig om jag inte är i köket på morgonen. Hon går nämligen upp tidigast av alla, av någon konstig anledning ingen annan förstår. Nu - Twilight.

en Sloppy Joe


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Försover dig?!? Inte bra Emilia ;-) Skärp dig ha ha. Bra att det funkar med matlagningen :-9 Du får skicka recepten om de är goda. puss puss.

2010-01-20 @ 10:04:39
Postat av: Emilia

Haha här går dom inte efter recept utan bara vad som står på förpackningarna ;D (glöm inte ditt headset mammi!)

2010-01-20 @ 13:49:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0