Concrete jungle where dreams are made of

Nu har jag lite extratid att knappra ner lite om New York-touren. Vår guide var en gammal skådespelerska så hon babblade på om vilka kändisar hon träffat på inspelningar och på gatan och var de bodde, hängde, bowlade.. allt. Vi blev avsläppta vid Time Square och det var riktigt ballt! Bättre än jag förväntat mig och vi bara njöt. Två I <3 NY tshirtar och en nyckelring blev inhandlade, det var ju ett måste. Inne i affären kom en man fram och frågade om jag var från sverige och när jag sa att jag var au Pair berättade han att han hade barn.. hm. Tyskan när vi kom ut "the guy in the store fell in love with you", tack men euw. Sen åkte vi hur som helst till Rockefeller Center och kollade på skridskoåkarna och frös om våra små rumpor. New York är coolt, vill verkligen tillbaka innan jag åker hem! Min kamera är tyvärr inte så bra när det kommer till blinkande ljus och sådär, men här är några bilder i alla fall.








Kommentarer!
Postat av: Jenny

Förresten, akta dig för fula gubbar, du vet, att vara svensk är exotiskt ;-)

2010-01-15 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0