Glädjeskutt

Idag har jag varit ute och kört med Mick i den lilla (tack gode gud) BMWn och det gick bra. Han visade mig deras country club med gym och klasser man kan gå på, for free. När vi kom tillbaka skypade jag lite med Elvis innan barnen kom hem. Vi tog med oss snacks och dricka och lekte en massa på studsmattan. Jag hade linne och var barfota! Fattar ni vad underbart! Har ni snö där hemma eller ..? ;) Sen gick Allyson och jag på "bug hunt" men det enda vi hittade var ett fågelhuvud, vidrigt! Barnen tyckte dock det var ascoolt, såklart. Blev även presenterad för deras Wii och sen kollade hela familjen på en prinsessas dagbok 2 i deras movie room. Har seriöst aldrig sett en större tv förut. Nu känns allting så himla bra, jag är redan helt kär i alla barnen. Dom pratar väldigt mycket om deras gamla au pairer och nannysar, speciellt en tjej dom hade i två år. Men när alla satt och pratade om hur jag ser ut, skrattar och pratar precis som henne så sa Allyson "but you are a bit more awsome than her" och det kändes så himla bra att höra :) Nu ska jag sova och imorgon (idag för er) är Kaylins basketmatch. Ska bli kul att se, hon är tydligen jätteduktig. Det kommer snart bilder på huset, och barnen om jag får för föräldrarna, har bara inte haft tid än. Här är baksidan där vi hängde idag iaf.




Kommentarer!
Postat av: billy

2010-01-16 @ 08:05:49
Postat av: billy

jo du här är det både snö och is(usch),ha det;)

2010-01-16 @ 08:09:08
Postat av: Frida

awsommmmmme dude! :D

2010-01-16 @ 10:24:48
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Annie

Woow, låter verkligen som om du har det toppen! =)

Kul att höra! =)

2010-01-16 @ 11:47:19
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Shit det är ju inte ett litet hus heller! är så glad att höra att allt är bra! Haha ja jag vet vädret är underbart! snart kommere våren emilia. Saknar dig och kommer lugnt att hälsa på dig innan jag åker hem! Puss

2010-01-16 @ 18:49:30
URL: http://caelum.blogg.se/
Postat av: Emilia

Bra pappa, skadeglädje är den enda sanna glädjen så ;)



Ja det är underbart hittills och Sanna du måste bara komma :)



AWSOME :D

2010-01-17 @ 03:50:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

gaaaa nu blir jag ännu mer avvis!:) mer bilder jättenyfiken ju :D

2010-01-17 @ 21:35:21
URL: http://johannasallt.blogg.se/
Postat av: Maja

vilket huuus! märker att du stormtrivs :)! <3

2010-01-18 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0