Framme

Sådär, nu är jag på plats i New York. Är lite förvånad, för jag var nämligen helt inställd på att flyget skulle bli kapat, hittade tillomed en potentiell sjävmordsbombare ombord. Men han måste ångrat sig eller nått.. Förutom ett par panikångestattacker innan resan över bron så har jag faktiskt inte varit nervös alls. På första flyget var jag så trött att jag inte ens märkte att vi landade förrän jag kände dunsen. På andra planet och fram till hotellet umgicks jag med ett gäng sköna slovaker och ikväll har jag ätit lax (asgott och asbilligt) med några snälla tyskor. Nu ligger jag i en stor, mjuk säng och trivs. Klockan ringer vid sex imorgon, time to sleep.

superfint hotell!



Kommentarer!
Postat av: Sanna

Härligt att höra att du lever, kommer följa dig hela vägen, vi ses snart min underbara vän, älskar dig, och är otroligt glad att du har kommit såhär långt!

2010-01-12 @ 07:09:03
URL: http://caelum.blogg.se/
Postat av: Petra

Skönt att höra av dig. Har tänkt på dig. Kommer följa dig hela vägen. Många kramar <3

2010-01-12 @ 07:31:52
Postat av: Olle

gööttt mos att du lever och verkar hel :)

massa uppdatering är ett måste, bara så du vet!!

2010-01-12 @ 11:26:14
URL: http://bjoersdorff.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter som att allt går bra, tur det :)

säger som Olivia, du måste skriva ofta så jag vet vad du pysslar med:)

Ta hand om dig vännen min!

Puss<3

2010-01-12 @ 14:32:38
Postat av: Pontus

Whoohooo!



Erkänn att bombarna hade långt skägg, vita kläder och någon vit huvudbonad?(A)



Hade gutt:)<3

2010-01-12 @ 14:37:26
Postat av: Johanna

Åhhh, så skönt att läsa att allt är bra! nu vä'ntar jag redan på nästa uppdatering!:D



Ta hand om dig lilla HJÄRTAT!<3

2010-01-12 @ 21:33:30
Postat av: Sarah Olsson

är det med sts du åkt? för jag ska åka som au pair med dem och då ska man bo hotell.. tänkte isåfall fråga dig lite kanske om hur många våningar hotellet är på? Vilka våningar man bor på och var man har lektionerna ngnstans? då jag är lite höjdrädd så skulle bara vilja veta lite :)



kram

2010-02-28 @ 01:02:54
URL: http://saraaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0