Can you handle the tooth

Antingen har jag världens sämsta humor (kan ligga något i det) eller så var helt enkelt Tooth Fairy galet rolig! Skrattade filmen igenom och det var jag inte ensam om. Okej, ibland kände jag mig lite pinsamt gammal, men annars var den faktiskt helt ok. Prövade förövrigt mitt nya smink ikväll, och ta i trä det fungerade. Inne på restaurangen skulle jag precis beställa när den söta servitrisen avbryter mig med "I just gotta say, you are sooo pretty" och gissa om jag blev generad och började garva. Men tackade självklart så mycket, trots att jag tyckte hon var mycket sötare än mig.. :) Här är förresten bilder på tjejerna innan skoldansen. Stort att Kaylin har kjol på sig, hon var tvungen att ha basketshortsen under och vi fick muta henne med ett par nya gympaskor, haha.


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Söta de är :-) Du oxå :-) puss fr mamma.

2010-01-24 @ 09:38:05
Postat av: Emilia

Du med mamsen :*

2010-01-24 @ 15:04:33
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0