Kicked Out

Drog ut med Nathalie och Annie innan två för att hålla mig undan städerskorna. Tror ni dom kom eller? NEJ. Däremot en och en halv timme senare passar det. Inte nog med det, dom slängde ut mig ur huset. Nu kom ungarna hem mitt i allt också, läxor ute är nått nytt. Är så glad att mina barn är så snälla och lätta som dom är. Tack verkligen. Vi har förflyttat oss till en filt på gräsmattan, äter nachos och dunkar musik. Deras favoriter är Hotel Room Service, Tik Tok, Down och typ allt med Black Eyed Peas. Själv har jag fått How Low på hjärnan, spelas konstant på "96.1 The Beat on air with Ryan Seacrest" Ehm ja, sånt där sätter sig.. Läste nyss upp detta på engelska och ungarna hälsar att "we're having a great time and getting fat from all the junkfood". Inlägget skrevs vid fyra, då gick det inte att publicera men nuså! Missade OTH förra veckan så nu ska jag kolla förra avsnittet och sen se det nya, åh du underbara kväll.



Kommentarer!
Postat av: Therése

fasen vilken bra låt :)

2010-02-09 @ 11:00:39
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

ja det gör den verkligen ! ;)

2010-02-09 @ 15:14:50
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0