Forgive me father for I have sinned

Grattis, lämnade tillbaka en jacka för tusen spänn på Macy's och tror ni inte dom ger mig ett presentkort, gah! Har något emot den affären alltså, men nu får jag väl försöka tänka om.. Dom hade fina skor faktiskt, hm. Men det är faktiskt det enda som gått dåligt idag. Har äntligen hittat ett par skidbyxor som funkar och så får jag låna en jacka som är helt ok av Kristin. Så köpte en fleece, vantar och.. typ.. öronvärmare? Skönt och snyggt, heh. Så se upp i backen, nu är jag redo att möta snön! Här försvinner den bara mer och mer, riktigt fint väder idag, skinnjackan åker på igen. Sweet! Barnen hade halvdag så lång jobbdag för mig, vilket innebar Wii-turnering med tvillingarna. Dom skulle sen "bikta sig" för första gången, så i en timme satt jag i en katolsk kyrka och lyssnade på prällen, som inte ens var nån präst utan mer en, ja jag vet inte vad, gräslig skjorta hade han iaf. (vågade inte dra upp kameran men ville så gärna) Tänk färgglatt cirkustält. Ikväll skrev jag till en au pair som precis kommit hit och guess what, vi har nästan samma jobbtider. Kolla så bra det kan gå när man får tummen ur rumpan.



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0