Out of my head

Har, förutom "Lady Gaga" (don't ask), fått ett smeknamn här hemma. Nämligen "little miss independent" och det känns väldans bra att dom känner så. Nu har min hostdad Mick åkt till Indien, han ska vara borta i 10 dagar och det är faktiskt ganska skönt. Mycket bättre när man har huset för sig själv än att ha någon i rummet bredvid hela dagarna. Vaknade i morse av att jag hade skitont i magen och trodde jag skulle spy, aslustigt. Det gick över som tur var och jag skjutsade runt flickorna som skulle till tandläkaren och sen skolan. Var hemma och tvättade lite sen begav jag mig igen, måste hitta en skidoutfit till helgen men det går rent åt helvete. Fick för mig att åka till Mooresville så ut på interstate, hittade rätt exit och var runt i 1000 olika affärer. Men inga skidkläder. Hur svårt kan det vara att få tag på ett par termobrax och en hyfsad jacka liksom? Blir gaolen.


efterlyses

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0