Don't fall down, they'll laugh at you

Sådär, för att börja med igår då så hämtade Elin upp mig vid lunch och vi for till Northlake Mall. Måste ha läst Kenzas blogg alldeles för mycket på sistone, köpte nämligen först en massa stora ringar och sen en tröja full med paljetter och grejer på axlarna, är inte det henne i ett nötskal så säg. Mycket fint var det hur som helst, nöjd! Köpte lite annat med och min plånbok blev bara mer och mer ledsen. Efter nästan sex timmar där inne åkte vi och köpte jordgubbar och vindruvor som vi smaskade i oss framför en mysig film. Efteråt började vi lyssna på gamla Björn Rosenström och Eddie Meduza låtar, kommer inte ihåg varför men någon lustig anledning fanns där säkert och roligt var det! Ännu roligare blev det när vi snurrade in på en massa You Tube klipp från Kalmar, Skellefteå och Davidson. Sen tog vi oss en liten promenad i snön. Eller liten, vi gick och gick och tillslut var vi inne i Davidson så vi tog oss en sväng runt collegeområdet. Skulle vara så grymt kul om Elin började plugga där i höst, vore drömmen.

Släckte lampan vid tolv och sju timmar senare ringde klockan vilket innebar ny vecka, nya tag. Barnen var som sagt hemma och vi såg film, igen. Har inte koll på hur många filmer jag sett sen jag kom hit alltså, sjukt många. Vi passade på att åka pulka medans snön är kvar och sen bänkade jag mig framför Mario Kart med Jack. Vi ägde riktigt hårt och det slutade med att vi skrattade tills tårarna rann. Ikväll var vi och åt asiatiskt för att fira mina hostparents 13 år som gifta. Underbart gott må jag säga.


 

Det här är alltså studenter på Davidson College som gjort en remix av I Love College, kolla den HÄR, Elin har varit på en hel del collegefester och det är verkligen sådär det går till. Vill jag gå på en sån fest? JA! (bli inte orolig nu mamma, hih)


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Joooo jätte ;-) när då du klarar dig säkert fint :-) Kram på dig!!!

2010-02-02 @ 10:30:14
Postat av: Emilia

Ja jag brukar göra det ;) Kraam

2010-02-02 @ 12:19:42
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

kramsnööö på dej!

mo

2010-02-13 @ 10:53:03
Postat av: mo

Säjer bara: be happy a gooo for it!

2010-02-13 @ 11:11:03
Postat av: Emilia

haha du är så gullig mo :) svarar på ditt mail ikväll för jag hinner inte nu, puss puss på dig :*

2010-02-13 @ 18:04:36
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0