Cha cha bloggen

Var med Elin hela dagen igår och orkade inte gå in här i natt. Idag jobbar jag hela dagen eftersom barnen inte har skola pga snön.. Så nu ska jag steka lite svenska pannkakor, min specialite, hehe. Aja, skulle bara säga att jag lever och sådär.

Ps. Jack har en street fighter 2 demo och jag spelade lite nyss, så sjukt kul! Glömmer aldrig när jag och Ida bestämde oss för att klara hela spelet på nintendo, det var tider det :)



Kommentarer!
Postat av: billy

hur mycket snö har det kommit har

det kommit igentligen??

2010-02-01 @ 20:24:50
Postat av: Emilia

nästan en decimeter. men skolbussarna får inte köra när det är halt för bromsarna är så kassa :P usa...

2010-02-01 @ 22:36:22
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0