Beech Mountains

Nu äntligen börjar jag se the silver lining på denna dagen. Åker snart upp till bergen och är där över helgen. (Mamma du får slänga iväg ett sms om du, liksom jag, ser framför dig mig rullandes ner för backen med huvudet före, eller kan du helt enkelt lita på det faktum att jag är jävligt grym på att klara mig själv och hålla ut, your choice) Ha en fetingbra helg alla! :)

Kommentarer!
Postat av: billy

ni kom iväg grattis!ha det gott och

visa dom att vi från sverige verkligen

kan åka skidor :)

2010-02-06 @ 08:55:07
Postat av: mo

Kära fiiin dikt! Du??? Hur få ett litet mejl från dej? Eller ett tel.nr??? Gör ja nåt fel här...eller? Eller HAR du rullat nerför backen o e försvunnen? Din mo

2010-02-06 @ 20:56:05
Postat av: Emilia

Haha det gick ju sådär.. Men kul vare :)



Hihi tack. Jag mailar dig dirr, skriver numret där. Nej du gör alldeles rätt mormor ;) Och här rullas ingenting, jag lever som aldrig förr ska du veta!



2010-02-08 @ 01:22:35
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0