I will take your breath away

I'm freeee, inga fler lektioner i detta land. Hade mitt final exam idag och det gick asbra, är supernöjd! När vi var klara med sången och provet var det bye bye birdie, lite ledsamt faktiskt.. Gillade verkligen den här klassen och läraren är den bästa jag någonsin haft. Det sista hon sa idag var att hon var stolt över mig och då blev jag nästan tårögd. Haha.

Nu har jag precis kommit hem och om 20 minuter kommer barnen. Men det blir rätt lugnt, bara läxorna som måste göras för sen ska vi ut och äta. Allyson ska nämligen ha konsert i skolan ikväll och jag tänkte följa med och kolla på henne. Känner mest för att sova. Har blivit så himla trött? Vad är det om liksom? 




Förresten så är det TVÅ grader ute, TVÅÅÅÅÅ! Minst 10 för lite. Och det ska bli -9 i natt. Inte okej!! Fast, solen skiner så det gör inte så mycket. Men börjar det snöa får någon stryk. Då lägger nämligen detta land ner.

Kommentarer!
Postat av: Nathalie

ruggigt bra låt :D

2010-12-07 @ 21:32:38
URL: http://nathalieselen.blogg.se/
Postat av: billy

hoppas ni får både is och snö

som vi.men här uppe kalla nord klarar

vi av det(en liten lögn hoppas det är

skit varmt och gott)sola vidare

ha det

2010-12-07 @ 21:41:41
Postat av: mo

Ska bli roligt få höra dej sjunga sen ( looovaaa!) Ja visst är det konstigt man blir trött i nerförsbacken...( ja när allt börjar bli över liksom) Hoppas du får uppleva en viiit jul i usa o djingelbells o det hela, me jättejulgran o överlastad me pynt. Ja på riktigt, som i kalle anka kl 3. Som vi bara får se på film. Kraaaam

2010-12-08 @ 10:08:00
Postat av: Emilia

lovaaar, du ska få en privatkonsert :) hihi jag hoppas det med, fast utan snön helst ;) kramkraaam!

2010-12-08 @ 15:55:30
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0