When I get home you're so dead

Frågan är vem som kickade röven på vem, av mig och mellandagsrean, när jag köpte något i alla butiker vi var inne i igår. Hoppas det var jag.

Idag har jag jobbat hela dagen. Nu när jag varit ledig i nästan en vecka kändes det faktiskt lite skönt att få göra nått igen. Fast tvätta och vika kläder i flera timmar var väl inte drömscenariot direkt. Men det gick det med och klamrar mig fast vid tanken på att det inte är många tvättar kvar innan jag drar. Sen har min värdmams fått värsta städrycket, ni ska se vår garageuppfart. Skulle inte bli förvånad om man kan räkna till 20 stora svarta sopsäckar där ute alltså. Plus kartonger och möbler då. Kom tillomed förbi en frånskild tant som kunde tänka sig att ta lite. Man ba go for it lady! Rycket har även smittat av sig på mig, har rensat ut hela mitt rum. Så jeklarns skönt att ha det gjort, blir mycket lättare att packa nu ju. Fast det känns inte som det är veckor kvar tills jag ska hem? Känner mig liksom redo att åka typ.. nu. Men SAKTA I BACKARNA, vi har ju nyår kvar. Och skridskoåkning och basketmatcher och middagar ute och shopping och nya filmer att se på bio. Och kärlek.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0