Ain't no rest for the wicked

Om tre veckor är jag inte au pair längre. Och om exakt en månad sitter jag på planet hem till Sverige igen. Skumt. Var ledig idag, så himla skönt att sova ut. Men sen blev jag så uttråkad så valde att jobba lite ändå, gjorde lunch till barnen och sådär. Mick blev JÄTTEglad, vilket han sa ungefär femtielva gånger.. haha. Sen drog jag iväg till Concord Mills och kollade runt i affärerna. Fick med mig ett par mörkgrå jeans och en stickad tröja. Elin hade på sig en sån på lucia och den var så himla fin, så var tvungen att köpa en egen. Det var liksom rea och allt. Sen fick jag veckans lön och pengarna jag la ut för mina lektioner så nu är jag rik igen, woho!

har kul med min webcam. HAHAHA. dör!

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Snygging ;-)

2010-12-24 @ 00:05:56
Postat av: mo

Läskigt!!!! Kan man inte göra sej vackrare i stället?

2010-12-24 @ 02:33:49
Postat av: Emilia

Jodå det går med ;D

2010-12-24 @ 07:03:57
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0