Fridayyyy

Fick hämta Allson från skolan idag, men hon verkar må bra igen, thank god. Jag mår också bättre efter att ha legat i sängen nästan hela dagen. Kollade senaste oth avsnittet och Kid Cudi säger jag bara, så jävla BRA. Nu värmer jag upp mig med lite marabou helnöt och redbull, för strax blir det ut i kylan. Elin står nämligen på julmarknaden här i Davidson, så ska åka och hålla henne sällis. Tomteluvorna är packade och julkänslan på topp. Ha en bra fredags..kväll/natt allihopa :)


Två grymma artister inne på Tric. Nattklubben duvet.. mamma ;)

Kommentarer!
Postat av: Jenny

yepp :-) ser ju trevligare ut på denna bilden hi hi

2010-12-04 @ 09:28:27
Postat av: Emilia

haha men detta är ju insidan, skulle brutit mig in alltså..

2010-12-04 @ 18:48:41
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

tja du var ju på god väg ;-)

2010-12-04 @ 19:23:08
Postat av: Emilia

hahaha true :D

2010-12-04 @ 19:29:55
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0