Don't you know I'm not your gohst anymore

Hejhejheej, mitt internet dog igårkväll, mitt i ett skypesamtal med Boking dessutom. Inte okej. Vi var i alla fall på bio på dagen, såg Yogi Bear. Alltså.. nä.. se inte den. Om ni inte gillar Yogi då. Har aldrig riktigt kommit överens med honom. Idag har tvillingarna haft två vänner över så det har vart fullt upp vill jag lova. Har ingen aning om hur jag jobbar resten av veckan, Jack pratade om att dom kanske skulle åka skidor imorgon? Aja, då lär jag vara ledig i alla fall och det tackar jag inte nej till.

vi dekorerade "the kid tree" idag! eller JAG gjorde det, dom andra smet..
den andra granen, tror inte man ser hur stor den verkligen är. sjukt

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Jo jag som varit där, kan förstå det. den är enorm. Takhöjden där den står är inte att leka med. Puss puss

2010-12-22 @ 08:20:46
Postat av: mo

Ja, håller med ovanstående talare!! Visst har ni ekorrar i dom?

2010-12-24 @ 02:36:18
Postat av: Emilia

Galet ju! Haha självklart har vi det ;)

2010-12-24 @ 07:03:35
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0