A list

Har sett denna listan på en himla massa bloggar så nu blev jag också sugen. Men trots detta desperata försök att passa in kan jag som vanligt inte riktigt vara som alla andra. Så jag kommer inte lägga upp en varje dag utan dom får pluppa ut när jag känner för det liksom. Så det blir mer som bra ämnen när jag tappat min inspiration. Det om mig kommer senare idag för den började jag med redan inatt. Nu ska jag hitta lite grejer på köpcentret tänkte jag, sen blir det jobb ikväll. Ttyl.

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min första kärlek 
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Min dag 
Dag 5 – Min favoritlåt
Dag 6 – Mina syskon
Dag 7 – Min bästa vän 
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här hade jag på min för 10 år sen
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0