Shopping och Bull riding

Äntligen är internet tillbaka! Och nu funkar min externa hårddisk igen, för det var den nya sladden som gjorde att den inte gick igång, däremot har den gamla sladden på något mystiskt sätt återuppstått från de döda så jag fick åka och lämna tillbaka den jag hade köpt. Teknikens under alltså..

Har annars haft en bra helg. I fredags var Elin över och vi såg Hot Tub time machine som var heelt ok, men inte som the Hangover, nej. Igår jobbade jag några timmar, sen åkte jag och träffade Ana på Marshalls. Det är nämligen tax-free weekend! Weho sa jag och köpte två par stövlar, linne, shorts, klocka (jenny - jag köpte den från roxy haha), shampo, bälte osv. Hoppsan. Åkte hem och åt med lite släktingar som är på besök, sen back to Ana's. Där utnyttjade jag hennes dator lite medans hon beställde kylskåp...... Efter detta såg vi It's Complicated, den var jättesöt! Feelgoodfilm liksom. 

Denna dagen har tillbringats vid poolen, helgutt. Sen åkte jag med norrlandsjäntan på rodeo! Massa cowbojsare och rednecks och ja, tjurar då. Det var riktigt kul faktiskt, nu inväntar vi bara dagen då Elin sitter där och blir avslängd. Jag lovar att får hon, gör hon det. Galen.



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0