A moment like this

Var precis ute och gick med Elin, snacka om saknat! Är glad nuuu. Sen tog jag barnen på bio idag igen, Cloudy with a chance of meatballs, haha. Den var helt okidoki, fick tiden att gå i alla fall. Sen kom Ana över med sina barn och vi chillade på verandan. Riktigt bra dag faktiskt. Ana var här igårkväll också och då såg vi Tin Cup. En film om golf..... Men den var riktigt söt och jag gillade den, fast mitt sällskap somnade så den kanske inte var så jättebra trots allt.

Fick världens gulligaste mail från pappsen förut, nu är det nämligen bara en månad kvar tills han och mormor kommer!! Då blir det Florida. JAG LÄNGTAR.

Kommentarer!
Postat av: billy

du fick min mail iala fall

mormor fick samma men jag har inte

bokat hotell i orlando. kzadu titta på

ett hotel du gillar

så ger du mig namn och@adress ca500-800<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<.-

2010-08-05 @ 00:33:21

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0