Who cares, not me. I want more

Trött som en apa är jag. Men sådär härligt trött på något sätt. Har umgåtts med Elin hela dagen och picknick i skogen byttes mot den hederliga traditionen "kyckling, frukt och disneyfilm" på mitt rum. Efter lite shopping såklart. Borde lägga upp allt jag köper här, i en ny kategori, så jag kan kolla tillbaks och skämmas, haha. Men är riktigt nöjd med det jag fann, fyndade som fasen med. Är ju det jag gör bäst liksom. Tillslut blev det iaf tre linnen, en klänning, tre ringar, tre örhängen, ett armband och ett par solglasögon. Blev även en promenad runt Davidson i kvällsvärmen. NICE!


Haha FLOUNDER! Flundra liksom, what the heeeck?
Förstår att du är missnöjd grabben..

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0